mandag 21. desember 2015

Synsvinkel og Skrivemåte

I boken juksemaker er det hovedpersonen selv som forteller fortellingen. Vi får vite alt hun tenker på også forteller hun hvordan dagen hennes er. Vi er inni hennes hodet når vi leser boken. Synsvinkelen skifter ikke i løpet av boka, det er bare henne som forteller og vi ser det bare fra hennes side.

Jeg synes skildringen i boka var helt passe for meg. Det kunne vært mer, men jeg synes det var akkurat passe. Det var bedre skildringer i denne boka enn andre jeg har lest, det gjorde at jeg likte denne boka veldig godt. Den passet min smak i bøker. Hovedpersonen er da en ungdom og snakker et formelt språk.

I boka er det ingen bilder. Det er veldig små setninger og lite skrift på hver side, noe som gjør at boka er lettlest.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar